Dick Garritsen: Is een reclameverbod voor beleggingsproducten betuttelend?

De AFM wil een reclameverbod instellen voor een reeks risicovolle beleggingsproducten. De toezichthouder is onder meer van mening dat consumenten er ‘snel veel geld mee verliezen’.

Wat vindt u: betutteling of eigen verantwoordelijkheid? Geef hieronder uw mening!

Club poll

Bent u het eens met het reclameverbod van de AFM voor risicovolle beleggingsproducten?

Loading ... Loading ...
write a comment

0 Comments

Nog geen reacties

Je kunt de eerst zijn om de discussie te starten.

Geef een reactie

 
  Categories:
februari 24 08:25 2017 Print dit artikel

Toon meer artikelen

Over de auteur

Dick Garritsen

Dick Garritsen vindt dat vermogensbegeleiding en -opbouw een centrale rol innemen binnen financiële planning met als invalshoek integraal risicomanagement. Hij werkt als directeur Wealth Management bij een landelijke organisatie, als voorzitter van de functiecommissie DSI-Vermogensplanner én voorzitter van Bull Up social media BeleggersClub, een onlineplatform waarop informatie, kennis en visie wordt gedeeld.

Toon meer artikelen